Termeni si conditii.
Bine ati venit pe Site-ul www.journeyhub.ro
Vă rugăm citiți cu atenție acești termeni și condiții contractuale (Termeni & Condiții) înainte de a utiliza pagina de internet www.journeyhub.ro (Site).
Utilizand si/sau vizitand acest website (inclusiv continutul disponibil prin acest Site) acceptati automat acesti Termeni si Conditii de utilizare ale Site-lui. In cazul in care nu sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, va rugam sa parasiti acest Site ACUM.
PROPRIETAR SITE:
Site-ul vă este oferit de Journey Hub S.R.L., inregistrat la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J32/ 671/ 2023, avand cod unic de inregistrare 47945442, titulara a Licentei de turism nr. 2787, pentru Agentie de Turism INTERMEDIARA - cu activitate exclusiv ONLINE. avand sediul social în MEDIAS, jud. Sibiu, str. Feleac, nr. 5, bl.8, sc.A, ap.13, cod: 551097. Vă rugăm să notați că toată corespondența privind Serviciul de Relații cu Clienții va trebui trimisă adresa de e-mail contact@journeyhub.ro
ACCES-UL IN SITE
JOURNEY HUB ofera Utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest Site, pentru solicitare de oferte si programe turistice, informatii despre destinatiile promovate, abonare la newsletter, precum si suport prin cadrul formularului de contact, e-mail, sau telefonic. Daca optati pentru inregistrare pe acest Site va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii necesare. Daca informatiile furnizate nu sunt corecte si complete, ne rezervam dreptul de a nu raspunde la solicitarea dumneavoastra.
OBLIGATIILE UTILIZATORULUI SITE-ULUI:
Prin utilizarea site-ului Journey Hub, sunteți de acord să respectați următoarele obligații:
1. Responsabilitatea financiară : Sunteți responsabil pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele dumneavoastră.
2. Vârsta minimă și capacitatea legală : Trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să aveți capacitatea legală de a încheia acorduri juridice.
3. Veridicitatea informațiilor : Garantarea exactității și veridicității datelor furnizate despre dumneavoastră sau membrii familiei.
4. Utilizarea corectă a site-ului : Să nu utilizați site-ul pentru scopuri speculative sau pentru a genera rezervări false sau frauduloase.
5. Conținut inadecvat : Interzicerea transmiterii de materiale politice, pornografice, rasiste sau orice alte materiale care contravin legii.
6. Reproducerea și distribuirea conținutului : Nu modificați, copiați, transmiteți, distribuiți, vindeți sau licențiați conținutul site-ului, cu excepția utilizării pentru scopuri personale și necomerciale.
RESPONSABILITATIILE JOURNEY HUB:
1. Informații și documente de călătorie : Journey Hub nu garantează exactitatea sau actualizarea documentelor de călătorie (vize, pașapoarte, vaccinuri etc.). Este responsabilitatea utilizatorului să se asigure că are toate documentele necesare pentru călătorie.
2. Newsletter : Utilizatorii pot subscrie la newsletter-ul Journey Hub, care va include oferte speciale și alte informații relevante.
3. Interzicerea accesului : Journey Hub își rezervă dreptul de a interzice accesul pe site fără notificare prealabilă.
4. Răspundere limitată : Journey Hub nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile indirecte cauzate de utilizarea defectuoasă a site-ului sau a serviciilor rezervate. Răspunderea Journey Hub este limitată la valoarea serviciilor achiziționate, cu excepția cazurilor de deces sau accidente personale.
5. Modificări ale site-ului : Journey Hub își rezervă dreptul de a modifica design-ul și conținutul site-ului, inclusiv furnizorii de servicii turistice.
6. Forta majoră și insolvență : Journey Hub nu este responsabilă pentru evenimentele cauzate de forța majoră sau de insolvența furnizorilor de servicii turistice.
7. Legături externe : Site-ul poate conține legături către pagini externe, pentru care Journey Hub nu își asumă responsabilitatea.
8. Confidențialitate și securitate : Journey Hub respectă politica de confidențialitate și utilizează tehnologii de securitate, inclusiv criptarea SSL, pentru protejarea informațiilor și tranzacțiilor online.
INFORMATIILE PUBLICATE IN SITE
Journey Hub oferă prin intermediul Site-ului informații cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notați că informațiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. Journey Hub nu garantează că informația de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoștință.
LIMBA DE PUBLICARE A INFORMATIILOR
Journey Hub depune toate eforturile ca pe varianta în limba română a Site-ului, informațiile relevante privind serviciile oferite și termenii aplicabili unui anumit serviciu să fie publicate în limba română, însă datorită faptului că o mare parte a informațiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervări internațional, anumite informații, condiții aplicabile anumitor servicii, precum și alte detalii ce pot influența utilizarea în bune condiții a serviciilor oferite să fie în limba engleză. În cazul în care există orice neclarități, vă rugăm să ne contactați prin e-mail, la adresa [contact@journeyhub.ro], pentru a primi asistență de la unul din consultanții noștri.
SERVICIILE JOURNEY HUB
Journey Hub acționează drept agentie REVANZATOARE/ INTERMEDIARA (licenta turism 2787) pentru terți furnizori cum sunt: touroperatorii, companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, alții (Furnizori de Servicii Turistice). Journey Hub nu-și asumă nicio responsabilitate pentru produsele și serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice și nu garantează în niciun fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea produselor și a serviciilor reflectate pe acest Site. Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative și se pot modifica oricând. Cererile de rezervare efectuate pe site nu vă garantează blocarea locurilor și a tarifelor.
CONDITIILE FURNIZORILOR DE SERVICII TURISTICE
Orice solicitare de rezervare efectuată pe site-ul Journey Hub prin intermediul formularului de cerere va fi considerată drept intenția dvs. de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic prin intermediul agenției noastre. După completarea formularului, un consultant Journey Hub va analiza cererea dvs. și vă va contacta pentru ofertarea / confirmarea serviciilor și stabilirea detaliilor. Încheierea contractului va avea loc doar după confirmarea rezervării printr-un e-mail oficial din partea Journey Hub, dupa achitarea avansului stabilit. Journey Hub colaborează cu Furnizori de Servicii Turistice (inclusiv companii aeriene, hoteluri și alți furnizori de servicii) și, deși suntem atenți să selectăm parteneri de încredere, nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele modificări sau condiții impuse de acești furnizori. Toate rezervările sunt supuse disponibilității furnizorilor la momentul confirmării și vor respecta termenii și condițiile specifice fiecărui Furnizor de Servicii Turistice. În timpul navigării pe site, puteți găsi referiri la oferte speciale și condițiile aplicabile acestora. Pentru informații detaliate sau pentru asistență suplimentară, vă rugăm să contactați un consultant Journey Hub prin intermediul formularului de pe site.
CONDITII PENTRU REZERVARI SERVICII TURISTICE
Rezervarea pachetelor turistice
Solicitarea rezervării serviciilor turistice pe site-ul Journey Hub se poate face exclusiv prin completarea formularului de cerere, fără posibilitatea rezervării directe. După completarea formularului, un consultant Journey Hub va procesa cererea și vă va contacta pentru confirmarea disponibilității locurilor, tarifelor și eventualelor condiții speciale impuse de furnizori. Pentru emiterea biletelor de avion și confirmarea altor servicii, este necesară plata anticipată a serviciilor respective. Consultantul Journey Hub vă va comunica modalitățile de plată și termenul limită stabilit de furnizor pentru fiecare serviciu în parte. Dacă plata nu este efectuată în termenul comunicat, furnizorul își rezervă dreptul de a retrage locurile sau de a modifica tariful. În cazul anumitor furnizori, rezervările nu pot fi garantate până la efectuarea plății și confirmarea acesteia de către Journey Hub. În astfel de situații, tarifele și locurile vor fi garantate doar după efectuarea plății și emiterea documentelor de călătorie.
Rezervările se fac în funcție de disponibilitatea furnizorilor și respectând termenii și condițiile acestora, menționate pe site-ul Journey Hub sau comunicate de agenții noștri.
Responsabilități privind produsele și serviciile oferite
Journey Hub nu își asumă responsabilitatea pentru calitatea sau acuratețea produselor și serviciilor oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum ar fi liniile aeriene, hotelurile, companiile de închiriat mașini). Orice rezervare realizată prin Journey Hub implică acceptarea termenilor și condițiilor noastre.
Documente necesare pentru achizitionarea unui pachet turistic sau a unei componente.
● Copie dupa pasaport (pasaportul trebuie sa aiba valabilitate minim 6 luni de la data terminarii excursiei);
● Copie dupa cartea de identitate;
● Adresa de domiciliu (daca difera de cea din CI);
● Numar de telefon valabil;
● Adresa e-mail;
● Adresa de corespondenta (adresa la care vor fi trimise documentele de calatorie).
● Vize și vaccinuri Obținerea vizelor și documentele de călătorie necesare (valabile minimum 6 luni de la data plecării) sunt responsabilitatea turistului, precum și vaccinările necesare pentru anumite destinații.
Anulări / Modificări
Dacă doriți să anulați sau să modificați o solicitare de rezervare, este necesar să informați Journey Hub în scris. Anulările și modificările depind de condițiile impuse de Furnizorii de Servicii Turistice, iar în unele cazuri acestea pot implica taxe suplimentare pentru a acoperi costurile administrative. Journey Hub își rezervă dreptul de a aplica o taxă de procesare pentru acoperirea cheltuielilor administrative, suplimentară taxelor impuse de furnizori.
CONDITII GENERALE DE VANZARE A BILETELOR DE AVION
Journey Hub este o agenție de turism specializată în furnizarea de servicii turistice, incluzând bilete de avion pentru zboruri interne și internaționale, pachete turistice și cazare, fie direct, fie prin intermediari. Agenția acționează în calitate de intermediar între client și furnizorii de servicii de transport aerian, respectând regulile și politicile comerciale impuse de companiile aeriene. În acest context, pentru a facilita accesul la serviciile oferite de companii aeriene, respectăm condițiile stabilite de aceștia.
Rezervarea Locurilor
Rezervările pentru biletele de avion se fac prin intermediul formularului de cerere disponibil pe site-ul Journey Hub. Consultanții agenției vor analiza cererea și vor verifica disponibilitatea locurilor pentru a vă oferi cea mai bună ofertă, conform tarifelor și condițiilor impuse de compania aeriană la momentul solicitării. Informațiile privind prețul biletului de avion și orice reguli specifice vor fi comunicate clientului înainte de confirmarea rezervării. Regulile și restricțiile aferente fiecărui bilet sunt impuse de companiile aeriene și pot include cerințe legate de vize sau alte documente necesare, care trebuie respectate de către client. Agenția Journey Hub nu poate fi trasă la răspundere pentru modificările de tarif sau condiții survenite până la momentul confirmării rezervării și achitării biletului.
Emiterea Biletelor de Avion și Modalități de Plată
Emiterea biletelor și plata acestora se realizează conform termenilor și condițiilor impuse de fiecare companie aeriană. După confirmarea cererii de rezervare de către un consultant Journey Hub, clientul va primi informațiile necesare privind termenul de plată și modalitățile de plată disponibile. În cazul în care termenul de plată este modificat de compania aeriană, agenția va informa clientul. Achitarea biletului în termenul indicat de consultant este necesară pentru finalizarea rezervării. Contractul dintre Journey Hub și client este încheiat doar în momentul achitării și confirmării biletului.
Prețurile Biletelor de Avion
Prețurile biletelor de avion comercializate prin Journey Hub sunt influențate de o varietate de factori, inclusiv tarife publicate, tarife speciale și regulamente tarifare impuse de companiile aeriene. În funcție de condițiile fiecărui zbor și de momentul rezervării, prețurile pot varia.
Datorită complexității și frecventelor modificări ale tarifelor și regulilor, prețurile și condițiile nu pot fi publicate integral pe site. Consultanții Journey Hub vor oferi clienților informațiile necesare cu privire la preț și condițiile de călătorie pentru fiecare rezervare în parte.
○ Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie (factura fiscala).
○ Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. "BSP Romania" in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.
○ Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion.
○ Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista insa situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.
○ Taxele de serviciu aplicate de Journey Hub sunt incluse în tarifele biletelor de avion și pot varia în funcție de fiecare ofertă. Journey Hub își rezervă dreptul de a stabili taxele de serviciu aplicabile.
○ Pentru serviciile suplimentare (de exemplu, bagaje, locuri preferențiale, echipamente sportive, animale de companie etc., atunci când sunt permise de compania aeriană) achiziționate după emiterea biletelor de avion, Journey Hub aplică o taxă de serviciu de 5 euro/pasager/segment de zbor.
○ Plata se poate efectua în RON sau EUR, iar pentru plățile în valută se aplică cursul de schimb al BNR din ziua respectivă, cu un comision de risc valutar de 2%.
Condiții de anulare și modificare
În cazul modificării unei rezervări (de exemplu, anulări, restituiri, schimbări de nume), Journey Hub își rezervă dreptul de a aplica taxe pentru acoperirea costurilor administrative. Aceste taxe sunt separate de cele impuse direct de Furnizorul de Servicii Turistice. Pentru anularea biletelor de avion sau a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu percepută de Journey Hub la momentul emiterii nu este rambursabilă.
Biletul de avion
Biletul de avion reprezintă documentul sau convenția electronică pe baza căreia se efectuează zborul. Acesta este emis de agenție, dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis. Pasagerul este responsabil de păstrarea în bune condiții a biletului și de prezentarea acestuia la îmbarcare. Pierderea sau deteriorarea biletului nu îndreptățește pasagerul la obținerea unui bilet nou, iar agenția sau compania aeriană nu pot fi considerate responsabile pentru neefectuarea zborului din acest motiv.
Campanii de Discount pentru Bilete de Avion - Journey Hub
Journey Hub poate desfășura, în paralel, mai multe campanii de discount la ofertele de bilete de avion, însă aplicarea acestora nu este garantată pentru toate solicitările de bilete. Reducerile sunt stabilite în funcție de campaniile de marketing active, iar cupoanele sau discounturile pot fi cumulate cu alte oferte doar în conformitate cu regulile fiecărei campanii în parte. De asemenea, reducerile și cupoanele nu sunt aplicabile pentru clienții care au efectuat solicitarea de rezervare a biletelor de avion prin intermediul site-urilor de comparație (ex: Momondo, Skyscanner etc.).
Drepturile și obligațiile părților
● Obligațiile agenției :
Journey Hub este responsabilă pentru emiterea corectă a biletelor de avion și informarea completă și corectă a pasagerului cu privire la condițiile aplicabile biletului achiziționat. Informațiile sunt disponibile la cererea expresă a pasagerului și nu necesită o semnătură de confirmare.
● Obligațiile pasagerului :
Pasagerul este obligat să citească aceste condiții generale înainte de achiziționarea biletului. Se consideră că pasagerul acceptă și cunoaște toate informațiile relevante odată ce a cumpărat biletul. De asemenea, pasagerul trebuie să se prezinte la îmbarcare cu minimum 2 ore înainte de plecare.
Responsabilitatea agenției:
Journey Hub NU este responsabilă și nu poate fi ținută răspunzătoare pentru:
● Neprezentarea pasagerului la timp pentru îmbarcare
● Refuzul îmbarcării din cauza documentelor personale (de exemplu, lipsa unei vize necesare)
● Împrejurări neprevăzute sau cazuri de forță majoră. Agenția nu își asumă răspunderea pentru întârzieri sau schimbări de orar, calitatea zborului sau alte servicii legate de zbor, responsabilitatea revenind în totalitate companiei aeriene. În astfel de cazuri, pasagerul trebuie să contacteze direct compania aeriană.
Renunțarea și modificarea biletului Pasagerul poate renunța la biletul achiziționat înainte de data plecării, însă în mod obișnuit i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului și a taxelor de aeroport. Dacă politica companiei permite condiții mai avantajoase, acestea vor fi aplicate în favoarea pasagerului. Modificarea biletului cumpărat se face în funcție de condițiile companiei aeriene. În general, se aplică o penalizare de 100% din valoarea biletului inițial, însă agenția va aplica orice condiții mai avantajoase dacă sunt disponibile.
Alte condiții importante
● Pasagerul trebuie să utilizeze toate componentele zborului aferent biletului achiziționat.
● Biletul nu poate fi transmis unei terțe persoane.
● Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului, cu o penalizare de 100% din valoarea acestuia.
● Pasagerul este responsabil să dețină toate documentele legale necesare călătoriei, iar agenția nu răspunde pentru refuzul îmbarcării sau accesului în destinație din motive legate de documentația personală.
● Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
● Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
● Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau ramanerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
● In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat, pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul.
RECLAMATII
● Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de maximum 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.
● Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
● Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
● Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
● Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.
DISPOZITII FINALE
● Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
● Oferirera conditilori generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
● Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
CONDITII PENTRU REZERVAREA HOTELURILOR
1. Check-in și check-out :
Ora standard de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face până la 11:00. Dacă sosirea este după ora indicată, vă rugăm să specificați ora de sosire estimată pentru a evita posibilitatea de revânzare a camerei.
2. Tipuri de camere :
○ Single : un pat pentru o persoană.
○ Dublă : un pat dublu pentru două persoane.
○ Twin : două paturi de o persoană.
○ Dublă/Twin în regim single : un pat dublu pentru o persoană.
○ Triplă : trei paturi de o persoană sau un pat dublu plus un pat suplimentar.
○ Quadruplă : patru paturi separate sau două paturi duble.
○ Twin/Dublă cu copil : în funcție de vârsta copilului, poate include un pat suplimentar.
3. Infanți și baby-cot :
Copiii până în 2 ani sunt considerați infanți. Baby-cotul se confirmă de către hotel la cerere.
4. Alocarea camerelor :
Camerele sunt atribuite de unitatea de cazare, iar în caz de suprarezervare, hotelul sau agenția TOUROPERATOARE se obligă să ofere cazare alternativă într-o unitate de categorie similară sau superioară.
Condiții speciale pentru evenimente și perioade de vârf
În timpul evenimentelor speciale (târguri, expoziții, evenimente religioase, sportive etc.), rezervările pot include condiții speciale: un număr minim de nopți, tarife mai mari, politici de anulare modificate și termeni de plată diferiți.
Plata și campanii de discount
Plata rezervărilor trebuie realizată conform termenilor specifici ai rezervării, iar nerespectarea acestor condiții poate atrage anularea rezervării. Journey Hub desfășoară periodic campanii de discount, iar reducerile sunt aplicabile doar anumitor hoteluri, în funcție de furnizor și politica acestuia.
Condiții de anulare și modificare
Politica de anulare și modificare depinde de fiecare tip de serviciu și de furnizor. Cererile de anulare trebuie trimise în scris, de luni până vineri, între orele 9:00-18:00. Politica de anulare aplicabilă va fi precizată în detaliile rezervării și în e-mailul de confirmare. Vă rugăm să citiți cu atenție aceste condiții înainte de confirmarea rezervării.
COLECTAREA REVIEW-URILOR DE CATRE JOURNEY HUB
Journey Hub colectează recenzii de la clienții săi după întoarcerea acestora din vacanță, pentru a îmbunătăți recomandările de destinații și hoteluri. Clienții își dau acordul pentru publicarea recenziilor pe site-ul nostru și pentru utilizarea acestora în cadrul recomandărilor offline făcute de consultanții noștri. Recenziile pot fi colectate online, prin intermediul platformei de feedback (GOOGLE/ FACEBOOK/ INSTAGRAM) sau offline, prin e-mail sau telefon, prin intermediul consultanților. Ne rezervăm dreptul de a edita eventualele erori gramaticale sau de exprimare înainte de publicarea recenziilor, asigurându-ne că sensul mesajului rămâne neschimbat. Limbajul vulgar va fi refuzat. Recenziile oferite de clienți devin proprietatea Journey Hub și nu pot fi publicate pe alte site-uri.
GARANTIE SI SERVICII
Pentru a finaliza o rezervare, clienții trebuie să accepte Termenii și condițiile Journey Hub. În funcție de tipul de serviciu rezervat, precum pachete turistice,bilete de avion, hoteluri, asigurări medicale de călătorie, rezervarea nu se poate finaliza fără acceptarea acestor termeni. Condițiile de garanție nu se aplică serviciilor rezervate prin intermediul site-ului Journey Hub.
PLATA SI METODE DE PLATA
În funcție de furnizori, se poate solicita plata parțială sau integrală la momentul rezervării. Informații suplimentare despre plăți pot fi găsite în secțiunea noastră de Întrebări frecvente. Documentele de călătorie (bilet de avion, voucher) vor fi trimise prin e-mail, poștă sau pot fi ridicate de la sediul nostru. Pentru verificarea suplimentară a plăților cu cardul de credit, Journey Hub își rezervă dreptul de a cere o copie a cardului sau alte dovezi pentru a minimiza riscul de fraudă.
Metode de plata:
1. VIRAMNET BANCAR IN CONTURILE FIRMEI:
BANCA TRANSILVANIA RON:RO93BTRLRONCRT0CL3259201
BANCA TRANSILVANIA EUR: RO40BTRLEURCRT0CL3259201
GARANTI BVA RON: RO32 UGBI 0000 2620 2941 3RON
GARANTI BVA EUR: RO25 UGBI 0000 2620 2941 4EUR
2. PLATA PRIN INTERMEDIUL LINK-ULUI DE PLATA (Netopia).
RECLAMATII
Orice problemă întâmpinată pe parcursul șederii trebuie raportată imediat către Journey Hub pentru soluționare. Reclamațiile trebuie transmise în scris către unitatea de cazare, iar o copie către Journey Hub în termen de 2 zile de la finalizarea sejurului. Ne puteți contacta la contact@journeyhub.ro pentru a soluționa orice problemă în mod eficient și amiabil.
PROPRIETATE INTELECTUALA :
Toate materialele de pe site sunt protejate prin drepturi de autor și sunt proprietatea Journey Hub, cu excepția cazurilor când sunt specificate altfel. Marci și logo-uri sunt protejate de lege.
MODIFICARI ALE TERMENILOR SI CONDITIILOR
Journey Hub își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii și Condițiile referitoare la utilizarea acestui site, fără a notifica prealabil utilizatorii. Versiunea actuală a Termenilor și Condițiilor va fi afişată pe site din data în care modificările devin aplicabile. Continuarea utilizării site-ului după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dumneavoastră referitor la aceste modificări.
LEGEA GUVERNAMENTALA
Acești Termeni și Condiții constituie un contract între utilizator și Journey Hub și sunt guvernați de legile din România. În cazul apariției unor litigii, instanța judecătorească competentă va fi instanța din municipiul București. În cazul existenței unor litigii, va fi luată în considerare varianta în limba română a Termenilor și Condițiilor.